Vykonávanie účtovníckych prác a iných výkonov v podvojnom účtovníctve v rozsahu podnikateľskej činnosti uvedenej v živnostenskom oprávnení pre:
Účtovné práce sú realizované v profesionálnom programovom vybavení Softip Profit Plus od spoločnosti Softip a.s. v ekonomickom a odbytovom module.
Základné úkony spracúvania podvojného účtovníctva:
Vykonávanie účtovníckych prác a iných výkonov v jednoduchom účtovníctve v rozsahu podnikateľskej činnosti uvedenej v živnostenskom oprávnení pre:
Spracovanie mzdovej a personálnej agendy v rozsahu podnikateľskej činnosti uvedenej v živnostenskom oprávnení pre zamestnávateľov.
Práce spojené so spracovaním miezd a personalistiky sú realizované v profesionálnom programovom vybavení Softip Profit HR Plus od
spoločnosti Softip a.s. v module PAM – platy a mzdy.
Základné úkony spracúvania komplexnej mzdovej agendy:
1. výpočet výplat podľa vopred stanovených podmienok v zmysle platného práva
2. elektronické zasielanie výplatných pások zamestnancom v zmysle § 130 ods. 5
Zákonníka práce č. 311/2001 Z.z. vo formáte pdf., zabezpečených jedinečným heslom
3. výpočet náhrad pri dočasnej pracovnej neschopnosti zamestnanca
4. výpočet tvorby sociálneho fondu
5. spracovanie príspevkov zo sociálneho fondu
6. výpočet náhrad za nadčasy zamestnancom
7. evidencia nároku na riadnu dovolenku podľa predložených podkladov
8. elektronická komunikácia s poisťovňami a daňovým úradom pri odosielaní mesačných výkazov
9. vypracovanie podkladov pre tvorbu a čerpanie rezervy na nevyčerpanú dovolenku
10. vypracovanie podkladov pre tvorbu a čerpanie rezervy na odvody do poisťovní
11. prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v sociálnej poisťovni
12. prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v zdravotných poisťovniach, v ktorých sú jednotliví zamestnanci poistení
13. spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmov zo závislej činnosti
14. spracovanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia
15. spracovanie hlásenia o vyúčtovaní dane a o úhrne príjmov zo závislej činnosti
16. vystavovanie potvrdení pre zamestnancov objednávateľa pre pracovnoprávne účely
17. vypracovanie podkladov na úhradu spracovaných miezd, odvodov do poisťovní, zrazených preddavkov na daň zo závislej činnosti,
ročných zúčtovaní a iných plnení vyplývajúcich z vypočítaných miezd vo formáte pdf., excel alebo v takom formáte, aby ho bolo
možné načítať ho v internet banking.
18. vypracovanie podkladov pre zaúčtovanie miezd do účtovníctva
19. ďalšie práce súvisiace so mzdovou a personálnou agendou na základe dohody
20. osobnú účasť pri kontrolách týkajúcich sa spracovávanej
Cenník:
Cena sa odvíja od počtu zamestnancov, prípadne sa stanovuje cena dohodou
a) Pätnásť zamestnancov a viac – od 11 € za zamestnanca.
b) Do pätnásť zamestnancov - od 15 € za zamestnanca.
b) Do desať zamensntancov - od 18 € za zamestanaca.
c) Do troch zamestancov - od 20 € za zamestnanca.
d) Za ďalšie práce a úkony sa cena stanovuje dohodou.